Jūsu palīgs grāmatvedībā
LAT   RUS      |          
Jaunumi
Par programmu
Noteikumi un cenas
Instrukcijas
Sūtīt ziņojumu
Mūsu klienti
Par mums


Jaunumu arhivs

Atpakaļ uz mājas lapu

16.10.2013
Informējam par izmaiņām, kas ieviestas programmā ACCORprofi:
1. Izlabota rindu šķirošana pielikumā PVN deklarācijai PVN1-1 un PVN1-3. Tagad saraksta sākumā hronoloģiskā kārtība tiek atspoguļoti dokumenti par summu virs 1000 Ls, un tikai pēc tam – rindas ar atzīmi “X”, “V” un “T”.
2. PVN deklarācijas aprēķinā iekļauta deklarācijas rindā “41” norādītās summas atbilstības pārbaude un darījumu gala summu pārbaude pielikumā PVN1-3. Gadījumā, ja šīs summas kaut kāda iemesla dēļ atšķiras, PVN deklarācijas formā parādīsies simbols * līdzās rindas “41” summai (lai Jūs neaizsūtītu kļūdainu atskaiti) – diemžēl EDS šo neatbilstību neatklāj nekavējoties, bet gan atsūta ziņojumu par kļūmi tikai nākamajā dienā. Tai pat laikā, ja šīs summas atšķiras nebūtiski (noapaļojumu problēmu dēļ lielu apjomu pārdošanas gadījumā, piemēram, mazumtirdzniecībā), programma automātiski atjaunos to atbilstību, izmantojot summu pielikuma PVN1-1 rindā “T”.
3. Ja tabulā “Konti” ir daudz ierakstu (piemēram, daudz pircēju) – agrāk kursors ļoti lēnām pārvietojās pa līgumu sarakstu (sadaļa “Finanses – Norēķini – F11”). Pašlaik šī problēma ir novērsta.
4. Turpat (“Finanses – Norēķini – F11”) pievienots taustiņš Ctrl+R (izlabot pircēja rēķina rekvizītus, atrodoties rindā ar līgumu) – pēc analoģijas ar to, kā tas tiek darīts dokumentu pamatsarakstā.
5. Sadaļā “Finanses – Norēķini – F10” (pircēju rēķinu saraksts) labajā pusē pievienotas divas ailes, kas atspoguļo līguma esamību ar šo pircēju un lauka “e-pasts” aizpildīšanu.
6. Pakalpojumu veidu sarakstā (sadaļa “Finanses – Pakalpojumu veidi”) katrai rindai iespējams iestatīt datu ievadīšanas valodu (latviešu vai krievu). Valodas izvēle – labajā apakšējā stūrī pakalpojuma veida rediģēšanas laikā. Pēc noklusējuma vienmēr tiek iestatīta latviešu valoda. Analoģiski – pircēja rekvizītos (“Finanses – Norēķini – F10”). Tomēr šeit lauks ar pircēja nosaukumu vienmēr paliek latviski (korektam atspoguļojumam atskaitēs), bet pārējie lauki – atkarībā no valodas izvēles. Valodas izvēle – apakšējā labajā stūrī. Tas dod iespēju nepieciešamības gadījumā iestatīt invoice formu krieviski, tai skaitā arī pircēja rekvizītus un preču vai pakalpojumu nosaukumus (agrāk tos nācās ievadīt ar latīņu burtiem).
7. Turklāt formās, kas saistītas ar algas izmaksu (“Maksājumu saraksts”, “Norēķinu lapiņas”), līdzās summai LVL pievienots tās ekvivalents EUR saskaņā ar pārejas noteikumiem, kas ir spēkā no 01.10.2013.

Tāpat atgādinām, ka ACCORprofi “eiro versija” (ar jaunajām atskaitēm un valūtas kursu pārrēķina funkciju) parādīsies 2014. gada sākumā. 2013. gadu Jūs pabeigsiet ar veco versiju un arī 2014. gadā varēsiet turpināt kādu laiku tajā strādāt, operācijās, kas attiecas uz 2014. gadu, norādot EUR valūtu LVL vietā. Pēc tam, kad tiks nodotas visas atskaites par decembri, Jums nāksies nodalīt 2013. gada un 2014. gada datu bāzes. Diemžēl to nāksies izdarīt agrāk nekā parasti (pirms Gada atskaites nodošanas) – janvāra beigās vai februāra sākumā (tas ir, pirms 2014. gada janvāra atskaites nodošanas). Tobrīd Jūs jau būsiet paguvuši lejupielādēt programmas jauno versiju, kurā būs paredzēta visas iepriekš ievadītās informācijas automātiskā pārrēķina funkcija uz EUR, kas attiecas uz sadaļām “Finanses”, “Alga” un “Pamatlīdzekļi”.

10.10.2013
Godātie ACCORprofi lietotāji! Mūsu vietnes autori vēlas uzdot Jums jautājumu: kādā veidā Jūs saņemat informāciju par jaunu versiju iznākšanu un citus svarīgus jaunumus, kas saistīti ar programmas darbu? Pagaidām mēs saskatām trīs iespējamos ceļus:
1. Uzzināt no paziņām;
2. Zvanāt mums;
3. Apmeklējat mūsu vietni.
Mums nav iebildumu pret diviem pirmajiem variantiem (mēs vienmēr priecājamies, kad klienti mums zvana, tāpat esam pārliecināti, ka arī Jūsu paziņas, kas strādā ar ACCORprofi, labprāt dalās ar Jums informācijā), tomēr, ņemot vērā to, ka šo tekstu Jūs lasāt mūsu vietnē – Jūs esat pietiekami prasmīgs lietotājs un esat pieradis Jums nepieciešamo informāciju iegūt patstāvīgi. Tomēr līdz šim, lai pārbaudītu, vai vietnē ir parādījusies svaiga informācija par programmu (tāda mūsu vietnē tiek izvietota ar dažādu periodiskumu), Jums ikreiz nācās apmeklēt mūsu vietni. No vienas puses, tas palielināja vietnes apmeklētību (vajadzētu tikai izdomāt, ko ar to iesākt :-) ), no otras puses, mēs sapratām, ka tas, maigi izsakoties, ne vienmēr ir ērti klientam.

Ar prieku paziņojam, ka beidzot esam raduši iespēju atrisināt šo problēmu. Pirmkārt, mums tagad ir savs konts Tviterī @ACCORprofi. Parakstoties uz to, Jūs savā informatīvajā joslā saņemsiet informāciju par kārtējo programmas atjauninājumu un citas svarīgas ziņas. Protams, tas iespējams tikai gadījumā, ja Jums arī ir konts Tviterī. Tomēr, no otras puses, tas ir lielisks iemesls izveidot šādu kontu!

Turklāt tuvāk gada nogalei mēs plānojam ieviest jaunu servisu – pasta izsūtni. Visus mūsu klientus, kuriem ir vēlēšanās saņemt savā e-pastā vēstules ar informāciju par ACCORprofi atjauninājumiem, kā arī rēķina kopiju saskaņā ar tehniskās apkalpošanas līgumu, lūdzam paziņot par to uz vienu no mūsu adresēm: accorprofi@gmail.com vai accor@neolain.lv.

29.09.2013
Vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka no 01.10.2013 spēkā stājas jaunās cenas par mūsu piedāvātajiem programmproduktiem un pakalpojumiem.

Paziņojam arī par mūsu īpašo piedāvājumu laikā no 01.10.2013 līdz 30.11.2013:
• visiem mūsu klientiem, kuri šai laika posmā iegādāsies pamata vai atvērto licenci uz ACCORprofi, tiek piedāvāta garantijas tehniskā apkalpošana (ieskaitot iespēju lejuplādēt atjaunojumus) nevis uz vienu gadu, bet gan līdz 2014. gada beigām.
• turklāt līdz 30.11.2013 Jums ir iespēja iegādāties pamata vai atvērto licenci ACCORprofi ar 10% atlaidi.

11.09.2013
Kā mēs redzam pārejas procesu uz EUR? Iespējams, tas ir galvenais jautājums, kuru pēdējā laikā mums uzdod mūsu klienti – ACCORprofi lietotāji. Kā zināms, pārejas noteikumi sāks darboties 01.10.2013, turklāt pilnīga pāreja uz eiro notiks tikai 01.01.2014, un līdz 2013 gada beigām kā uzskaites bāzes valūta saglabāsies lati.

Tātad, apskatīsim dažas iespējamās situācijas.

Programmas modulis “Finanses”

Pieņemsim, Jūs programmā (sadaļā “Norēķini”) drukājat faktūrrēķinus vai pavadzīmes. Šādā gadījumā Jūs varat atjaunot programmas versiju, lai Jums būtu iespēja visa pārejas perioda laikā drukāt tās divās valūtās (LVL un EUR).

Sarežģītāks ir gadījums, ja faktūrrēķina forma iestatīta tieši Jums individuāli. Šai gadījumā pēc versijas atjaunināšanas Jums vienalga saglabāsies Jūsu formas vecais variants. Šai gadījumā ieejiet sava datora mapē My Computer – disk C – Accpr – Reports – OWN un atsūtiet uz mūsu e-pastu accor@neolain.lv failus, kuru nosaukumi sākas ar FINN1 vai FINN3 (piemēram, FINN102.FRF). Mēs pārveidosim jūsu formu (vai vairākas) un atsūtīsim izlaboto variantu ar īsu instrukciju, kur tās jāiekopē. Savā vēstulē neaizmirstiet norādīt Jūsu uzņēmuma nosaukumu un apmaksātā rēķina numuru saskaņā ar programmas tehniskās apkalpošanas līgumu.

Vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka obligātā prasība atspoguļot cenas divās valūtās no 01.10.2013 attiecas tikai uz mazumtirdzniecību, tas ir, norēķinos ar klientiem – fiziskām personām. Visos pārējos gadījumos cenas ekvivalentu atspoguļot EUR var, bet tas nav obligāti.

Tāpat vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka pilnvērtīga programmas “eiro versija” (ar jaunajām atskaitēm un valūtas kursu pārrēķina funkciju) parādīsies 2014. gada sākumā. 2013. gadu Jūs pabeigsiet ar veco versiju un arī 2014. gadā varēsiet turpināt kādu laiku tajā strādāt, operācijās, kas attiecas uz 2014. gadu, norādot EUR valūtu LVL vietā. Pēc tam, kad tiks nodotas visas atskaites par decembri, Jums nāksies nodalīt 2013. gada un 2014. gada datu bāzes. Diemžēl to nāksies izdarīt agrāk nekā parasti (pirms Gada atskaites nodošanas) – janvāra beigās vai februāra sākumā (tas ir, pirms 2014. gada janvāra atskaites nodošanas). Tobrīd Jūs jau būsiet paguvuši lejupielādēt programmas jauno versiju, kurā būs paredzēta visas iepriekš ievadītās informācijas automātiskā pārrēķina funkcija uz EUR, kas attiecas uz sadaļām “Finanses”, “Alga” un “Pamatlīdzekļi”.
Tādējādi visās vecajās datu bāzēs atskaitēs kā pamatvalūta paliks lati, bet datu bāzēs, sākot ar 2014. gadu – eiro.

Programmas modulis “Noliktava”

Gadījumā, ja Jūs izmantojat programmas moduli ACCpr-M (noliktava), Jums nepieciešams jau laikus atjaunināt programmas versiju. Varat to izdarīt arī tagad – jaunā versija jau ir gatava un tajā ir iekļauts:
- Pavadzīmju un faktūrrēķinu formas pārejas periodam (no LVL uz EUR);
- Artikulu rokasgrāmatas cenu pārrēķina funkcija uz EUR;
- Pamatvalūtas pārslēgšanas funkcija no LVL uz EUR, kurā ietverts valūtu kursu pārrēķins attiecībā uz EUR;

Divus pēdējos punktus Jūs varēsiet palaist patstāvīgi 2014. gada sākumā (protams, pēc tam, kad būs izdrukātas visas decembra atskaites). Turklāt nebūs nepieciešamības nogriezt datu bāzi uz 01.01.2014 – visi vecie dokumenti saglabāsies katrs savā valūtā (piemēram, LVL), bet tostarp visās atskaitēs tās tiks pārrēķinātas uz EUR.

Sīkāk par to lasiet šeit –
Instrukcija pārejai uz EUR programmas modulim ACCprM (noliktava)

Lūgums visiem programmas moduļa ACCprM (noliktava) lietotājiem izturēties pret šo jautājumu ļoti atbildīgi un atjaunināt versiju jau laikus, bet neatstāt visus darbus uz gada beigām.

Programmas moduļa ACCprM (noliktava) atjaunināšanas noteikumi:

Ja Jums ir tehniskās apkalpošanas līgums, kā arī gadījumā, ja nav apritējis viens gads kopš programmas iegādes brīža, jaunā versija tiek uzstādīta bez maksas. Visiem pārējiem jaunās (“pārejas”) versijas cena – 50 LVL + PVN (pēc 01.01.2014 – 70 EUR + PVN).

01.07.2013
Šodien pa pastu tika izsūtīti rēķini par programmas ACCORprofi tehnisko apkalpošanu 2013. gada 2. pusgadā.

Tāpat paziņojam par izmaiņām, kas ieviestas programmā ACCORprofi:
1. Pēc datubāzes nogriešanas tagad iespējams saglabāt operāciju reģistrācijas numurus. Šim nolūkam jāpāriet sadaļā “FINANSES – Operācijas”, jānospiež Ctrl+Alt+R un uznirušajā logā jānospiež taustiņš “Atjaunot transakcijas sarakstu”.
2. Sadaļā “SERVISS – Datubāzes rekvizīti” tagad iespējams ieslēgt (vai izslēgt) atskaišu sagatavošanas datuma un laika fiksēšanas režīmu, kas atspoguļojas atskaites formas katras lapas apakšējā stūrī pa labi.
3. Sadaļā "ALGA" paziņojumā "Zinojums pag VSAOI un IIN" tagad tiek atspoguļotas nostrādātās stundas, neatkarīgi no summas bruto algas.
4. Sadaļā “ALGA” ievadot datus par darbinieka statusu, pievienots jauns parametrs – profesijas kods saskaņā ar profesiju klasifikatoru. Tas nepieciešams sakarā ar izmaiņām atskaites formā “Ziņas par darba ņēmējiem” - darbinieka profesijas kods tagad atspoguļojas šajā atskaitē.

Visos jautājumos, kas saistīti ar programmas atjauninājumu saņemšanu un programmas jaunās versijas darbu, konsultācijas varat saņemt pie speciālista, kas atbildīgs par programmas apkalpošanu jūsu uzņēmumā.

15.01.2013
Informējam mūsu klientus par jaunākajām izmaiņām, kas ieviestas programmā ACCORprofi. Izmaiņas vispirms saistītas ar jauno likumu par PVN un rezultātā ar jauno PVN deklarācijas formu.
Galvenā jaunās deklarācijas atšķirība no līdzšinējās ir tāda, ka agrāk deklarācijas galvenā lapa un tās pielikumi tika veidoti dažādās programmas vietās, un uz EDS tika lejupielādēti vairāki atšķirīgi faili. Tagad pašas deklarācijas drukāšana kopā ar visiem pielikumiem tiks veikta no sadaļas FINANSES – Atskaites – Atskaite#9 – PVN deklarācija. Deklarācijas lejupielādes fails uz EDS tagad ir viens – eds_pvn.xml.
Pielikumi tiek sagatavoti tāpat kā līdz šim – aizpildot lodziņus “PVN kods” un “Likme” sadaļā FINANSES – Operācijas. Tomēr sastādīt katru pielikumu atsevišķi ar Alt+F5 vairs nevajag.
Tostarp, ja nepieciešams pārveidot PVN deklarāciju par 2012. gadu, Jūs to varat izdarīt pa vecam, tas ir – atsevišķi aprēķināt deklarāciju un tās pielikumus. Jaunā vienotā deklarācijas un pielikumu forma (un vienotais EDS fails) tiks veidota tikai tad, ja atskaites datums ir 2013. gada janvāris vai vēlāk.
Tāpat neaizmirstiet datu bāzes rekvizītos ievadīt Jūsu e-pasta adresi – tagad tā ir obligāts parametrs PVN deklarācijas eksportam uz EDS.
Vēl viena izmaiņa tāpat saistīta ar jauno likumu par PVN. Tagad, ja Jūsu piegādātājs savā nodokļu atskaitē uzrādījis, ka viņš aprēķina PVN no faktiskās samaksas (par ko jābūt attiecīgam ierakstam līdzās PVN summai rēķinā), Jūs nevarat uzreiz ieviest norādīto PVN summu priekšnodoklī (kā darījāt līdz šim), bet tikai pēc šā rēķina apmaksas. Šāda problēmas risinājums, kā arī citi jautājumi, kas saistīti ar jaunā PVN deklarācijas un tās pielikumu sagatavošanu, sīki aprakstīti šeit:

PVN deklarācijas un tās pielikumu PVN1-I, PVN1-II, PVN1-III un PVN2 sagatavošanas instrukcija

Vēl nedaudz noderīgas informācijas:
Ar Ctrl+Alt+A operāciju sadaļā tagad iespējams izpildīt funkciju Ctrl+A (“Operāciju autoievadīšana”) vienlaikus visam operāciju sarakstam saskaņā ar iestatīto filtru. Tos, kas agrāk (programmas vecajās versijās) operāciju sadaļā izmantoja taustiņu kombināciju Ctrl+Alt+A nefiksēto operāciju meklēšanai (bez “ķeksīša” kreisajā pusē), steidzam nomierināt: šī funkcija nav atcelta, tagad to var izsaukt ar Ctrl+Alt+Shift+A.

Tāpat vēlamies atgādināt par noderīgo funkciju Ctrl+F5 operāciju sadaļā, ar kuras palīdzību, pirms tam iestatot nepieciešamo filtru (piemēram, kredīts 2380 par mēnesi), iespējams apskatīt maksājumu kopsummas katram piegādātājam. Tas var būt svarīgi skaidras naudas operāciju deklarēšanai. Rezultātā programma parādīs atskaiti ar rindu apvienojumu pēc piegādātāju reģistrācijas numuriem, kur būs redzams, vai pārsniegts pieļaujamais mēneša limits katram piegādātājam vai ne.

Par visiem jautājumiem, kas saistīti ar programmas atjauninājumu saņemšanu un programmas jaunās versijas darbību, konsultācijas varat saņemt pie speciālista, kurš atbildīgs par programmas apkalpošanu Jūsu uzņēmumā.

Citas aktuālas instrukcijas:
Instrukcija atskaišu eksportēšanai no programmas ACCORprofi sistēmā EDS
Instrukcija bilances un atskaites par peļņu un zaudējumiem formas sagatavošanai programmā ACCORprofi
Instrukcija Gada atskaites formas eksportēšanai no ACCOprofi uz EDS sistēmu
Bankas operāciju importēšana no internetbankas
Instrukcija programmas jaunās versijas lejupielādei

04.01.2013
Informācija ACCORprofi lietotājiem, kuri apmaksājuši tehniskās apkalpošanas rēķinu par 2013. gadu.
Programmas atjaunojumu lejupielādes funkcijas aktivizēšanai ieejiet sadaļā ACCORprofi – SERVISS un nospiediet taustiņu “ACCORprofi atjaunināšanas pieslēgšana” (ar pelēku atslēdziņu kreisajā pusē). Uz ekrāna atvērsies forma, kurā būs redzams Jūsu datora identifikācijas numurs. Atbildiet uz jautājumiem par Jūsu uzņēmuma nosaukumu, licences numuru un apmaksātā rēķina numuru, pēc tam nospiediet taustiņu “Nosūtīt Jūsu pieteikumu uz e-pasta adresi accor@neolain.lv”.
Rezultātā tiks palaista standarta pasta programma (piemēram, Outlok Express), kur jau viss būs aizpildīts un Jums atliks tikai piespiest taustiņu “Send”.
Gadījumā, ja Jūsu datorā nav pieslēgta standarta pasta programma, pārsūtiet visu informāciju uz e-pastu accor@neolain.lv no sava e-pasta. Neaizmirstiet vēstulē norādīt Jūsu datora identifikācijas numuru. Dažu stundu laikā pēc Jūsu vēstules saņemšanas ar pieteikumu (iespējams, ātrāk) Jums tiks nosūtīta atbilde ar īsu instrukciju, pēc kuras izpildīšanas Jūs varēsiet lejupielādēt programmas jauno versiju Jūsu datorā. Tālāk (tāpat kā līdz šim) atjauninājumu lejupielādi varēsiet veikt ar funkciju “ACCORprofi atjaunināšana”, kas atrodas sadaļā “SERVISS”.

Tāpat mēs arī turpmāk garantējam programmas versiju operatīvu atjaunošanu saskaņā ar LR likumdošanas izmaiņām, kā arī jaunu funkciju pievienošanu programmai, kas uzlabos tās darbu. Pievēršam jūsu uzmanību tam, ka ja nav noslēgts TA līgums, programmas atjaunošana (tai skaitā – visas nepieciešamās izmaiņas saskaņā ar pārejas noteikumiem, kas saistīti ar euro (eiro) ieviešanu), kā arī speciālista konsultācijas notiek par atsevišķu samaksu.

02.07.2012
Šodien pa pastu tika izsūtīti rēķini par programmas ACCORprofi tehnisko apkalpošanu 2012. gada 2. pusgadā.

Vienlaikus arī paziņojam, ka programmas moduļos “Finanses” un “Noliktava” ieviestas izmaiņas iestatījumos “pēc noklusējuma”, kas saistītas ar pāreju uz jauno PVN 21% apmērā. Piemēram, aprēķinot atskaiti PVN1 (1.un 3. daļā) programma atkarībā no tā, par kādu laika periodu tiek sastādīta atskaite, piedāvās pēc noklusējuma vai nu iepriekšējo likmi (22%) vai jauno (21%).

Tomēr dažus iestatījumus nāksies veikt manuāli:

Programmas modulis “Finanses”:
1. Faktūrrēķinu un pavadzīmju izrakstīšanai – sadaļā FINANSES – Iestatījumi – Pakalpojumu veidi (nomainīt 22 uz 21 ar F2).
2. Funkcijas Ctrl+A izmantošanai sadaļā FINANSES – Iestatījumi – Operāciju autoievadīšana (KATRAI rindai no tabulas kreisajā pusē – nomainīt 22 uz 21 tabulā labajā pusē ar F2).

Programmas modulis “Noliktava”:
1. PVN likmes izmaiņām artikulu sarakstā (gadījumā, ja PVN likme piesaistīta artikulam) – sadaļa “Artikuli” – atzīmēt visus artikulus (nospiežot taustiņu “+” klaviatūras labajā pusē) – nospiest Ctrl+Alt+Shift+P un apstiprināt jauno PVN likmi 21%.
2. Artikulu pārcenošanai – sadaļā “Artikuli” – atzīmēt visus artikulus (nospiežot taustiņu “+” klaviatūras labajā pusē) vai kādu konkrētu artikulu grupu – nospiest Ctrl+Alt+P un ievadīt koeficientus, ar kuriem jādala un jāsareizina esošo cenu.
3. Konkrētas cenu grupas pārcenošanai – sadaļa “Artikuli” – atzīmēt visus artikulus (nospiežot taustiņu “+” klaviatūras labajā pusē) vai kādu konkrētu artikulu grupu – nospiest Ctrl+C un izvēlēties cenu grupu pārcenošanai – nospiest Ctrl+Alt+P un ievadīt koeficientus, ar kuriem jādala un jāsareizina esošo cenu.

Sīkāku informāciju par programmas izmaiņām Jūs varat saņemt pie mūsu speciālista, kurš atbildīgs par programmas ACCORprofi apkalpošanu jūsu uzņēmumā.

28.05.2012
Mēs turpinām uzlabt datu importa algoritmu no internetbankas. Jaunajā versijā –
- Banku komisijas apraksts tagad tiek kopēts no bankas izraksta (standarta teksta “Bankas komisija” vietā, kā bija līdz šim)
- Programma ļauj fiksēt tikai tās importētās operācijas, kam precizēts apmaksātā dokumenta numurs
- Precizējot apmaksātos dokumentus ar “ķeksīti” (vairāku pavadzīmju apmaksa), uz ekrāna tagad redzama ne tikai apmaksai atzīmēto dokumentu summa, bet arī reālā maksājuma summa (kura līdz šim pazuda, nospiežot pirmo “ķeksīti”)
- Importējot maksājumus no ārvalstu kompānijām, radās problēma, kas saistīta ar reģistrācijas numura neesamību bankas izrakstā, tādējādi nebija iespējams identificēt korespondējošo kontu. Jaunajā versijā šo problēmu iespējams atrisināt, sadaļā “Konti” analītiskajā kodā ievadot daļu kompānijas nosaukuma ar prefiksu “@”. Piemēram, ja kompānijai “SUPERCOMPANY Ltd.” analītiskajā kodā ievietot @SUPERCO, importējot programma to veiksmīgi sameklēs un ievietos vajadzīgajā kontā.

Līdztekus finanšu operāciju eksports no sadaļas “ALGA” tagad papildināts ar iespēju pārvietot algas aprēķina operācijas individuāli katram darbiniekam. Šim nolūkam kontu plānā sākotnēji kontu 5610 jāsadala subkontos (katram darbiniekam), un arī sadaļā “ALGA-Personāls” piesaistīt katru darbinieku savam subkontam. Tas nepieciešams situācijās, kad algas izmaksa notiek ar kavēšanos un nepieciešams pārskatīt, kam nauda jau izmaksāta, bet kam vēl ne.
Turklāt vecie eksporta varianti (ar kopējiem rezultātiem un rezultātiem pa uzņēmumu struktūrvienībām) tāpat paliek pieejami.

Atgādinām, ka par visiem jautājumiem, kas saistīti ar programmas atjauninājumu saņemšanu un programmas jaunās versijas darbu, Jūs varat saņemt par Jūsu uzņēmumā izmantojamās programmas apkalpošanu atbildīgā speciālista konsultāciju.

02.05.2012
Piedāvājam vēl dažus jauninājumus programmā ACCORprofi:
1. Atskaitē PVN1 (3.daļa) programma tagad vienā kopējā rindā apvieno visas operācijas ar dokumenta veida kodu #X (nezināms pircējs).
2. Pēc informācijas importēšanas no internetbankas operācijām, kam nepieciešama apmaksātā dokumenta numura precizēšana (kontiem 2310, 5310 utt.), koriģēšanas laikā (funkcija F2) paredzēta iespēja precizēt apmaksāto dokumentu sarakstu ar “ķeksīti” (tāpat kā ievadot jaunas operācijas).
3. Izdrukājot pamatlīdzekļu nodokļu nodilumu (sadaļa “Kartotēka” – funkcijas Ctrl+K), tagad iespējams iestatīt aprēķinu periodu, kas nesakrīt ar kalendāro gadu.
4. Ievadot informāciju par darbinieka statusu kodiem 71 un 72 (darbs ārzemēs), paredzēta iespēja norādīt valsts kodu, kas atspoguļojas atskaitē “Ziņas par darba ņēmējiem” (tai skaitā EDS paredzētajai versijai).
5. Tiem, kas darbojas ar lielām datu bāzēm – tagad apmaksas operāciju ievadīšana norēķinos ar piegādātājiem vai pircējiem, kam ir liels pavadzīmju apjoms, norisināsies ātrāk. Piemēram, šāda problēma radās darbā ar tirdzniecības tīkliem (ar 30-50 pavadzīmēm dienā), kad apmaksāto pavadzīmju izvēlei nācās ilgi gaidīt, līdz pavadzīmju saraksts ar parāda summu parādījās uz ekrāna. Tagad šī problēma ir novērsta.

25.03.2012
Informējam par jaunumiem, kas ieviesti programmā ACCORprofi pēdējā mēneša laikā:
1. Pilnveidots operāciju importēšanas algoritms no internetbankas. Tostarp multivalūtu kontam tagad iespējams veikt importu katrai valūtai atsevišķi. Tas ir noderīgi gadījumā, kad katrai valūtai programmā atvērts atsevišķs subkonts (piemēram, 2620 LVL, 2620 USD u.t.t).
2. Sadaļā “Ceļazīmes” pievienotas jaunas atskaites (aktuāli transporta kompānijām) ar braucienu analīzi atsevišķi vadītājiem, automašīnām, kā arī degvielas kompānijām, kurās tikusi veikta degvielas uzpilde.
3. Ieviestas izmaiņas PVN1 atskaitē (1. un 3. daļā) saskaņā ar MK 17.01.2012 Noteikumiem, kas stājas spēkā 01.04.2012. Tas attiecas uz jaunā koda V pievienošanu to darījumu atspoguļošanai ar uzņēmumiem, kuru kopsumma pārsniedz 1000 latu mēnesī.

Jaunāko programmā ieviesto izmaiņu aktivizēšanai nepieciešams atjaunot programmu (Instrukcija).

31.10.2011
Paziņojam par kārtējo programmas ACCORprofi atjauninājumu:
1. Programma papildināta saskaņā ar jaunajiem noteikumiem par PVN deklarācijas aizpildīšanu, kas stājas spēkā 01.10.2011. Izmaiņas skar iekšējo darījumu uzskaiti ar kokmateriāliem un metāllūžņiem, par kuriem nodokli maksā pircējs. Tāpēc PVN deklarācijas formai pievienota jauna rinda 41.1 (kokmateriālu un metāllūžņu realizācijas summa), bet PVN-1 atskaitē (pērkot kokmateriālus vai metāllūžņus) PVN reversa operācijām paredzēti jaunie kodi 1.R1 (kokmateriālu iegāde) un 1.R2 (metāllūžņu iegāde).
Tāpat īstenots izmainīto PVN, PVN1-1 un PVN1-3 atskaišu eksports EDS sistēmā.
2. Sadaļā “Alga” pievienoti jauni parametri, kas paredzēti alimentu un ar IIN apliekamās komandējuma naudu summas aprēķināšanai.

Atgādinām, ka visi mūsu klienti, kas apmaksājuši tehnisko apkalpošanu līdz 2011. gada beigām, programmu var atjaunināt, nospiežot taustiņu “ACCORprofi atjaunināšana” sadaļā “Serviss”.

27.06.2011
Šodien tika veikta kārtējā rēķinu izsūtne par programmas ACCORprofi tehnisko apkalpošanu 2011. gada 2. pusgadam. Pieslēgums iespējām lejuplādēt programmas atjaunojumus sāksies 09.07.2011.

Informējam arī par jaunajām programmas iestrādnēm:
1. Paātrināts kases grāmatas aprēķins latu (ne valūtas) grāmatai.
2. Sakārtota situācija ar dienu skaita eksportēšanu uz EDS atskaitē par VSAOI un IIN. Problēma bija saistīta ar to, ka EDS sistēma neuztvēra stundu nulles skaitu gadījumā, ja darbinieks uzņēmumā ir skaitījies, bet faktiski nav strādājis, un nulles nācās ievadīt manuāli. Tagad šī situācija ir izlabota.
3. Sadaļā “ALGA” pievienots jauns parametrs “Komandējumi”, kur tiek ierakstīta tā komandējuma izmaksu daļa, kas tiek pielīdzināta algai un no kuras tiek iekasēti visi nodokļi. Atskaitēs tās tiek pieskaitītas “Dažādas izmaksas” (un attiecīgi “Bruto ieņēmumi”), bet tai pat laikā vidējās algas aprēķinos nepiedalās.
4. Tāpat sadaļā “ALGA” tagad radusies iespēja automātiski aprēķināt piemaksu par darbu nakts stundās, kā arī par darbu brīvdienās un svētku dienās ne tikai stundu likmes gadījumā, bet arī fiksētās mēneša apmaksas (algas) gadījumā.
5. Sadaļā “FINANSES” operācijām ieviesti divi jauni analītiskie kodi, kurus tāpat iespējams piemērot filtrā. Viens no iespējamiem izmantošanas variantiem – skaidras naudas darījumu izdalīšana, saņemot atskaiti ar Ctrl+F5, kad redzama izmaksu kopsumma katram uzņēmumam konkrētā laika periodā.
Sīkāku informāciju, kas attiecas uz programmas izmaiņām, Jūs varat saņemt pie speciālista, kurš atbildīgs par tehnisko apkalpošanu Jūsu uzņēmumā.

08.03.2011
Informācija tiem, kuri interesējas par grāmatvedības programmas ACCORprofi iegādi.
Tagad Jūs varat patstāvīgi uzstādīt programmu savā datorā un pamēģināt pastrādāt ar to kādu laiku DEMO režīmā.

Vienlaikus paziņojam, ka parādījusies arī adaptēta versija grāmatvedības programmai individuālajiem komersantiem un pašnodarbinātajām personām, kuras veic uzskaiti ar vienkāršu pierakstu palīdzību – ACCORmikro. Tā ir programma komersantam, kurš nolēmis veikt savu nelielo grāmatvedību patstāvīgi.

Tāpat līdztekus ar veco variantu mēs esam izstrādājuši jaunu kārtību programmu ACCORprofi un ACCORmikro iegādei ar patstāvīgu programmas uzstādīšanu, ko var veikt lietotājs un tehnisko apkalpošanu pēc vienkāršotas shēmas. Piemēram, tas var būt aktuāli, ja mūsu programmas lietotājs atrodas ārpus Rīgas.
Šai gadījumā programmas ACCORprofi iegāde izmaksās tikai 195 Ls (ar PVN), bet ACCORmikro – 54.90 Ls (ar PVN).
Sīkāk ar programmas iegādes noteikumiem varat iepazīties sadaļā Noteikumi un cenas.

27.02.2011
Informācija par uzlabojumiem, kas ieviesti programmā ACORprofi par pēdējo mēnesi:
1. Programmā pievienota jauna forma – atskaites “PVN deklarācija” atšifrējums ar detalizētu aprēķina atspoguļojumu katrā deklarācijas rindā. Tas ir noderīgi aprēķinātās deklarācijas pārbaudīšanai (lai pārliecinātos, ka tur viss ir pareizi), kā arī, lai viegli rastu atbildi uz jautājumu: “Kas tas par skaitli deklarācijā un kur tas uzradies?”
2. Īstenots Gada atskaites (bilance un atskaite par pelņu un zaudējumiem) eksports uz EDS. Eksporta fails eds_gp.xm tiek veidots bilances firmas aprēķina brīdī (sadaļa Finanses – Atskaites – Atskaite # 7).
Instrukcija bilances un atskaites par peļņu un zaudējumiem formas sagatavošanai programmā ACCORprofi
Instrukcija Gada atskaites formas eksportēšanai no ACCOprofi uz EDS sistēmu
3. Sagatavojot atskaiti par peļņu un zaudējumiem, Jūs tagad varat izvēlēties, vai atspoguļot formā “Atšifrējums” detalizēti katru operācijas kontu un subkontu (piemēram, 6110 01, 6110 02, 6210 01, 6210 02, 6210 03, 7110 01, 7110 02 utt.), vai arī atspoguļoti tikai kontu grupu rezultātus (6110, 6120, 7110 utt.). Tādējādi iespēja atspoguļot atskaites atšifrējumu divos veidos tagad ir ne tikai bilances formā, bet arī atskaites formā par peļņu un zaudējumiem.
4. Virkne atskaišu formu (“Operāciju reģistrs”, “Individuālā komersanta ienākumu un izdevumu žurnāls”, “Apgrozījuma pārskats”, “Bilance”, “Atskaite par peļņu un zaudējumiem”) iestatītas tā, ka tagad tās iespējams eksportēt Excel jau atskaites iepriekšējās caurskatīšanas posmā – uzklikšķinot uz melno disketīti ekrāna augšdaļā (Save report) un izvēloties formātu “Excel table (XML) table (*xls)”. Šais formās visi izmēri noregulēti tā, ka iegūtais XLS fails ir pilnīgi piemērots tālākajam darbam ar tajā esošo informāciju.

Kā arī, sagatavots programmas moduļa “Krājumu uzskaite” papildinājumu apraksts, kas ieviesti programmā 2010.-2011. gadā.

24.01.2011
Informācija ACCORprofi lietotājiem, kuri strādā ar kokmateriāliem. Programmā nedaudz mainīta atskaites PVN-6 atskaites sagatavošanas kārtība. Galvenā atšķirība no līdzšinējās versijas – tagad informācija par darījuma veidu jāievada nevis “Operācijas numurs”, bet gan “PVN kods”. Tāpat tagad iespējams precizēt PVN likmi šai atskaite (par 2010. gadu – 21%, sākot ar 2011. gadu – 22%).
Turklāt radusies iespēja eksportēt Excel žurnālu “Kokmateriālu piegādātāju (saņēmēju) un pakalpojumu sniedzēju (saņēmēju) saraksts”.

Instrukcija atskaišu PVN-6 sagatavošanai programmā ACCORprofi

12.01.2011
Programmas jaunajā versijā nedaudz mainīta kārtība pielikumu sagatavošanai PVN deklarācijai. Tas saistīts ar to, ka dažu tuvāko mēnešu laikā var rasties nepieciešamība ne vien sagatavot jaunās atskaites par 2011. gadu (ar jaunajām PVN likmēm), kā arī ieviest izmaiņas 2010. gada atskaitēs, kur līdz šim bija spēkā vecās PVN likmes. Agrāk programma informāciju par PVN likmi ņēma no parametra “Analit. kods” kontā 5721 (sadaļā KONTI). Jaunajā versijā PVN likmes tiek piesaistīta PVN operācijām un tiek precizēta tai brīdī, kad PVN operācijām par atskaites periodu tiek piešķirta parametra vērtība “PVN kods”.
Sīkāk ar pielikumu sagatavošanu PVN deklarācijai, kā arī atskaišu eksportēšanas kārtību no ACCORprofi uz EDS sistēmu Jūs varat iepazīties zemāk pievienotajās instrukcijās.

Instrukcija atskaišu PVN1 (1., 2. un 3. daļa) un PVN2 sagatavošanai programmā ACCORprofi
Instrukcija atskaišu eksportēšanai no programmas ACCORprofi sistēmā EDS

Par visiem jautājumiem, kas saistīti ar programmas atjauninājumu saņemšanu un programmas jaunās versijas darbu, lūdzam sazināties ar speciālistu, kurš ir atbildīgs par programmas apkalpošanu Jūsu uzņēmumā.

03.12.2010
Vēršam Jūsu uzmanību, ka no 2011. gada Jums uzstādītā programmnodrošinājuma kompleksa ACCORprofi tehnisko apkalpošanu veiks tieši šim mērķim speciāli reģistrētais uzņēmums SIA "ACCOR PC”.

Informācija par svarīgākajiem uzlabojumiem, kas ieviesti programmā ACORprofi 2010. gadā 2. pusgadā

1. Sadaļā Ceļazīmes pievienota funkcija Alt+Insert – ceļazīmes satura kopēšana jaunveidojamajā lapā.
2. Eksportējot operācijas no sadaļas Alga sadaļā Finanses, tagad automātiski pārcelsies tikai tās summas, kuras saistītas ar algu (ienākuma kods 1001). Tas paveikts, lai eksportējamajās operācijās, kas saistītas ar darba algas aprēķināšanu (piemēram, debets 7210 – kredīts 5610), neiekļūtu aprēķināto dividenžu summas, komandējumu izmaksas utt.
3. Sadaļā Pamatlīdzekļi pievienota iespēja mainīt nodiluma likmes, izstiepjot atlikuma vērtību uz noteiktu gadu (mēnešu) skaitu, nevis par vienu pamatlīdzekli, bet gan visai uzdotajai grupai.
4. Sadaļā Alga palielināts lauka “Teritorijas kods” izmērs līdz 7 zīmēm saskaņā ar jauno kodēšanu, kāda noteikta MK 2010. gada 30. marta Noteikumos Nr. 315.
5. Sadaļā Finanses – Operācijas funkcijai Ctrl+Alt+pauze pievienota iespēja koriģēt debeta un kredīta kontus vienlaikus visam noteiktajam operāciju sarakstam.
6. Radīta iespēja nepieciešamības gadījumā atšifrēt darījumus līdz 1000 latiem atskaitē PVN1 (1. un 3. daļā).
7. Atskaitē PVN1 (3. daļā) visi darījumi virs 1000 latiem, kas iezīmēti ar dokumenta kodu #X, apvienoti vienā kopējā rindā.
8. Mainītas sociālās atskaites forma un atskaites forma par pieņemtajiem un atlaistajiem saskaņā ar MK 2010. gada 7. septembra noteikumiem Nr. 827. Tāpat sadaļā Alga ievadot informāciju par darbinieka statusa izmaiņām tagad iespējams izmantot rokasgrāmatu pareizā koda izvēlei.

Atpakaļ uz mājas lapu



Tel.: +371 29253973
E-pasts: accorprofi@gmail.com
Facebook: accorprofi